en liten resumé

skrivet den: 2009-06-14 klockan: 16:55:11 Random Kommentarer (0)
Känns dött på bloggfronten.
skyller som vanligt på datorn. men jag hämtar nog min i morgon
och ska försöka skaffa photoshop och låtsas som att vi aldrig varit skilda ifrån varandra.
hade tänkt göra en ny design också, men det kommer samtidigt som datorn.

har haft en jätte bra studentvecka
stressat och levt runt
och utspringet var bland det bästa jag varit med om
hade min mottagning idag och fick jätte fina presenter av släkten
så jag är toppennöjd med allt. verkligen

idag har jag och mamma varit ute och övningskört lite
för på måndag nästa vecka börjar jag på intensivkurs
det värsta är att jag hatar att köra bil
eller, jag hatar att jag inte kan det. blir så frustrerad när det är saker jag inte klarar av.
men, jag kommer väl in i det också
nu ska jag ner och äta lite av mammas goda potatissallad och kyckling som blev över igår
och kronärtskockor, såååå gott.
Senare ikväll blir det varma mackor och te
och om en kvart är det repris på "Paris Hilton's new BFF" och det kan jag inte missa.

Någonting annat ni inte kan missa
är den nya serien Privileged som börjar ikväll på femman


I miss you :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0