Ge mig en öl så ska du se jag vaknar till!

skrivet den: 2009-06-21 klockan: 18:38:07 Random Kommentarer (0)
Igår blev det Tjällmogänget igen.
dom kom till Lien vid åtta men Ida slutade inte jobba förens nio så dom åkte utan oss medans vi fixade snålskjuts från nykter kvinna @ campingplats.
Åkte till Grytgöl där det var midsommardagsfest. kallt som fan var det ett tag.
Jag och Ida hann inte ens gå innanför grindarna för vi fick ta hand om full pojke ett tag sen var det bara en timme kvar tills vi skulle åka, så vi struntade i inträde.
Vi skulle ha fått hoppa av i Lien men nae, vi struntade i det och tog ett raggarvarv till Tjällmo i vanlig ordning.
Skjutsade hem folk och fick hoppa av så vi fick lite närmre hem
Ida tappade sin mobil någonstans på vägen till Tjällmo så en halvmil gick vi och tittade ner i marken och letade
och fyfan vad vi frös, helt otroligt.
vi kom i alla fall hem vid fem i morse och då trodde jag att jag skulle dö av kyla.
Det var min lördag - tänkte utelämna detaljer, för mitt eget bästa

Men fyfan vilken jävla rolig helg jag har haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0