Midsommar, en gång om året

skrivet den: 2009-06-19 klockan: 20:22:13 Random Kommentarer (1)
Midsommar idag.
min morfar dog på midsommarafton för en massa år sedan
jag var nog fem år.
Hoppas du har det bra där uppe
hade varit kul att få lära känna dig på riktigt.
Ta hand om Dannis mormor, hon måste vara värd det med ett sånt underbart barnbarn


Jag sitter i min husvagn atm
Ida och jag har gjort kransar (som visnade rätt fort) som vi tar på oss ibland när vi går ut
för det är ju som tur är bara midsommar en gång om året.
Jag har varit lite irriterad idag över att sitta här
när jag egentligen kunnat vara på något bättre ställe
men, det är som det är och jag ska dricka och vara glad
hittade precis ett eventuellt midsommar ragg
för, jag glömde nämna det,
Midsommar i Lien
=
Tjällmofolk på Vagn
och upp där ska jag.

Har vi otur så får vi gå en mil för att ta oss hem sen
men det är det nog värt
hellre det än att sitta här hela kvällen
och med hög promille och nikotin
så klarar jag mig bra.
dock glömde jag min jacka hemma
men råkade få med mig två tjocktröjor
så jag får se ut som en söt michelingubbe

Nu kom Ida
vi ska dra oss
så underbart (och kallt)


Ha en bra midsommar vänner :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Söt du är gumman ! :) <3

2009-06-23 @ 12:39:26
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0