Trevlig Midsommar suckers!

skrivet den: 2009-06-20 klockan: 12:44:03 Random Kommentarer (0)
Jag har haft den roligaste midsommarn jag kan minnas
fyfan säger jag bara
har åkt flak, druckigt bacardi breezer i mängder, hoppat omkring som en galning
stannat för diverse kisspauser som jag ångrar att jag inte fotade
tänk er en 8 killar kasta sig ut från flaket och ställa sig vid vägkanten
det såg faktiskt fruktansvärt roligt ut.
Sen for vi vidare, stannade vid tjällmobrandstation (som enbart var ett garage)
Sen åkte vi en sväng till Joge och då började det spöregna
så åkte vi till tjällmo igen, hem till Stubben på efterfest
mysigt mysigt (A)
sen skulle vi,tyvärr, åka och lämna av Tobias och Jonny
så upp på flaket igen, Sen tyckte alla vi skulle hoppa av hos Jonny
men det blev inte så, tyvärr hade vi haft närmre hem då
FÖr herrejävlar, vi gick från Tjällmo till Lien
en hel jäkla mil och jag fick magkramp innan vi var halvägs
trodde jag skulle dö där ett tag
Men fyfan vad roligt jag har haft det..
TACK ALLIHOPA!


Har bilder, men glömde kamerasladden hemma så dom kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0