Välkommen till en underbar värld, Välkommen till mig

skrivet den: 2009-06-25 klockan: 00:06:37 Random Kommentarer (1)
Livet rullar verkligen på just nu
På tre dagar har jag lärt mig att köra bil hyffsat bra
så på två veckor kommer jag nog klara mig galant
att vara singel är det bästa som hänt mig på länge
Tack så mycket för det.
Jag är lycklig så in i helvete
känns som att jag är störst, bäst och vackrast
även fast jag vet mycket väl att det inte är så
så är jag lycklig, lycklig, lycklig

Tack alla underbara människor i min närhet för att ni får mig att må så jävla bra
och Tack till dig som har tagit avstånd, jag älskar det!







Kommentarer
Postat av: Fani

sa javla sooot! haha xD pusspuss

2009-07-07 @ 20:58:36
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0