Beggin' you

skrivet den: 2009-03-22 klockan: 21:10:57 Random Kommentarer (1)
Helgen har varit mysig
I Fredags gjorde jag mina första armband (bild kommer), somnade vid elva och vaknade inte mer den kvällen
i lördags kom Martin till mig vid tolv, sen var vi mest sega hela dagen, eller han var seg och jag rätt uttråkad
åkte till Elin en stund på kvällen men hem nästan lika fort och la oss och tittade på Twilight, åt chips och isglass och drack cola. Jag somnade till i slutet av filmen, men jag har endå sett den tre gånger nu så det spelar inte så stor roll.

Idag gjorde jag (nästan som vanligt) frukost till Martin och mig som vi åt i sängen medans vi tittade på nått kasst på discovery.
Vid sex tiden stack jag och mamma på gympa, hoppade omkring som galningar och kom därifrån som två Frickin Tomatoes... men roligt var det i alla fall, och det gillar jag vi ju.

Nu började en film vi ska se, "I hennes skor" har faktiskt aldrig sett den, även fast den är ett par år
funderar på att göra mig lite mer te, leta fram chipsen vi inte åt upp igår.




Bara för att alla vet att det är roligare att läsa bloggar med bilder
så lägger jag in en bild på Kaya Scodelario som spelar Effy i Skins
diggar hennes stil så jävla hårt


Update:
det blev Beck istället


Kommentarer
Postat av: Fani

kul med gympa ju :D "i hennes skor" har jag sett, det är den med cameron diaz va? minns inte så mkt utav den förutom att man stör sej jävligt mkt på henne i den filmen. puss

2009-03-23 @ 16:20:22
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0