dagens dag idag

skrivet den: 2009-03-30 klockan: 22:29:48 Random Kommentarer (0)
krypit i fingrarna på mig hela dagen, okej, nu överdrev jag
vid tre tiden idag kom Christian över till våran skola för att ta en titt på min dator,
visade sig att jag helt enkelt får en ny skärm, också
så på fredag har jag i princip en ny dator... hoppas bara man får upp betygen så jag slipper se den kastas i sjön sen
i varje fall, man blir lite smått rastlöst utan dator, och pappas, som jag sitter på nu
är absolut inte samma sak som min pärla
den här har ju värsta vursting widescreen skärmen, och jag lyckas sällan pricka rätt tangenter på första försöket
men, jag lever endå, idag har jag till exempelt läst ut hela Nicole Richies roman "Sanningen om Diamanter"
den var bra måste jag påstå.
men, när jag satt där och läste kom jag att tänka på att jag borde tanka hem "Simple Life"
fast jäklar, min dator funkar ju inte
och min mamma har bett mig strängt att "inte tanka hem massa skit till den här datorn"
och jag har för mig att "Simple Life" i stort sett bara är rent skit

kom på nu att jag tror "love guru" finns på den här datorn
älskade film
ska nog se på den nu, eller i alla fall introt, bästa bästa
sen somnar jag kanske. det vore skönt


En inflikning till
Idag gick brandlarmet i våran skola
och nej, det var ingen övning
men vad som hände får vi nog aldrig veta
det hade i alla fall utlösts på våran våning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0