Goodmorning Sunshine?

skrivet den: 2009-03-10 klockan: 10:54:11 Random Kommentarer (0)
Jag ska säga godnatt till dig varje kväll, jag lovar
Jag ringer dig, jag lovar
Jag ska inte glömma bort, jag lovar

                      
  ord som förlorat sin innebörd


Igår tankade jag ner några avsnitt av serien "Skins"
vet inte vad den handlar om
men jag ska avgöra det nu, och se om det är bra tidsfördriv den här veckan
skulle ha gått på gympa träning senare
men mamma ringde och sa att hon var för stressad
men vad gör väl det, för här har vi
Miss no coordination
och jag nöjer mig med att vara hemma också
blir träning på torsdag igen
och i morgon, körlektion
så jävla opeppad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0