jummiiiie

skrivet den: 2009-03-23 klockan: 19:03:23 Random Kommentarer (1)
För en halvtimme sedan var jag borta på Netto och köpte godis
bara en liten påse
kom hem, värmde mitt te och åt några bitar
sen, helt plötsligt står jag i köket knölar ihop påsen och stoppar den högst upp i skafferiet
så tar jag fram en skål, en sked, flingor, yoghurt och banan.
sen satte jag mig i tvsoffan igen
och hade bytt ut lösviktsgodiset till en skål med flingor
utan att ha tänkt så noga på det
nu i efterhand så känns det bra.




Kommentarer
Postat av: Fani

duktigt gjort tycker jag 8) såndär grej jag själv nog aldrig skulle kunna lyckas med , HAHA! men fil och flingor kan faktiskt va riktigt gott det med, no doubt :) puss

2009-03-24 @ 09:05:16
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0