oh gud, jag är för trött för rubriker

skrivet den: 2009-03-26 klockan: 21:22:54 Random Kommentarer (0)
Just nu är jag helt sjukt trött, faktiskt
somnade vid elva igår, gick upp vid åtta och idag tror jag jag lär somna innan klockan tio
kanske.
Funderar på att strunta i att titta vidare på Josef Fritzl dokumentären och lägga mig istället
se klart på The Piano som jag började titta på i tisdags.

Praktik idag som alla andra torsdagar, kom på att vi egentligen hade studiedag idag
men det får ju vi inte ta i alla fall i och med praktiken.
Har haft massor att göra idag, tiden gick precis lika fort som vanligt
har fixat med tryck till väskor + tröjor
Och på lördag ska jag jobba
Inte fel inte, speciellt inte eftersom jag går dit med glädje
:)

Vi var och tränade idag, som vanligt på torsdagar
(kände ni att ni precis läst typ samma sak?)
aa, Easy Line tränade vi i alla fall, och när det var slut
så sprang vi faktiskt ett tag på löpbanden
blev inte lika trött som jag trodde
börjar man bli upptränad kanske?

Ne, nu snarkade mamma till
det innebär sängen för mig
för usch, gubben är läskig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0