Vi som brukade hålla så hårt hud mot hud kropp mot kropp

skrivet den: 2009-03-09 klockan: 09:33:42 . Kommentarer (1)
För det första, så är du min pojkvän.
Den människa jag har valt att dela mitt liv med
Du har även varit min bästa vän,
Det är till dig jag har vänt mig när jag vill skratta, när jag vill gråta, och när jag bara vill vara mig själv
Du är den första som fått veta allt nytt som händer i mitt liv
Och jag har delat mitt hjärta med dig
Men vart har allt blivit så fel? Vart var det vi hamnade snett?
Vi som alltid skrattade tillsammans
Har nu blivit de enda deltagarna i en obestämd tävling
en tävling om vem som sårar mest, vem dom knäcker först och vem som helt enkelt beter sig svinigast
Vi tar varje fight vi kan, och vi tar den längre än den egentligen kan gå
vi väljer inga strider, vi tar varenda chans vi får
vi spökar med oss själva, letar fel och avslutar aldrig helt
allt går bara vidare och bygger upp den hatkärleken vi nu har nått upp till
vi har rubbat en hel existens

Jag älskar dig Martin
men vart tog vi vägen?





Kommentarer
Postat av: Anton

:/

2009-03-09 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0