I can hear your cannons call

skrivet den: 2009-05-02 klockan: 19:31:49 Random Kommentarer (1)
Jag är i Lien
jepp jepp, Matilda ska sova husvagn inatt
och allt för att jag inte hade någon lust att laga mat ensam idag
Martin har jobbat, nu är han ute och "krökar" med sin chef och Carlings
jippie för 30+ fest? haha

Nevars, jag väntar på att Robinson ska börja
bara för att liksom
egentligen borde jag fortsätta plugga på samhällsomprovet jag ska ha på måndag
men jag gör det i morgon istället, så kommer jag ihåg det lite fräschare ;D
hehe. jag har chips och dip som väntar på mig i kylskåpet också
eller, dippen i alla fall

BTW så är jag shopping sugen
är det någon som kastar sig bakåt av förskräckelse och chock?
neva, men det är jag i alla fall
min bikini har kommit in på HM online också
så ska nog skicka efter den när jag kommer hem i morgon

kom på nu att det nog är på Fredag som vårat projekt ska vara inne
men det gör ingenting, för jag är klar

Mätte mina omkrestar i morse
stabilt runt armarna och minus 5 centimeter minus runt midjan
det kallar jag. härligt

Nu blir det band of brothers tills Robinson börjar
då plockas även dippen fram
joina ? :)

Sötsnusar
(snodde bilden från Felice, då min kamera fortfarande är på villovägar)

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD <3

2009-05-04 @ 10:55:14
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0