I Did it!

skrivet den: 2009-05-04 klockan: 17:21:37 Random Kommentarer (0)
Jag känner att det blir rätt mycket skolprat just nu, men jag måste bara säga att jag klarade samhällsprovet idag.
och vi blev färdiga med våran film som har deadline nästa måndag. Deppigt med det är att vi har en till film med samma deadline, attans.

Har skrivit klart min rapport, fick reda på att man tydligen skulle ha gjort den i grupp.
lite sent att få reda på det då tänkte jag, för vet inte om jag har lust att låta Martin stå med på rapporten som jag gjort helt ensam. Kanske är egoistiskt men det känns orättvist.
Endå så vet jag att han inte kommer att göra någon egen. Men det är nog inte mitt problem längre.
Än en gång, kanske väldigt egoistiskt.

Ne, nu ska jag ta och lägga mig och titta lite på band of brothers och låta maten smälta i magen
(äckligt det där lät då)
sen ska jag iväg på sista body toning passet på ett tag, dom går nämligen över till sommarschema nästa vecka
och då krockar det med Aerobicsen.
Dagens I-landsproblem tror jag
haha.

Men som sagt, Band of brothers vare ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0