Ibland undrar jag vad jag gör här

skrivet den: 2009-05-20 klockan: 23:30:10 . Kommentarer (2)
Nu när jag tänker tillbaka, minns jag allt.
Min reaktion första gången jag såg dig, nyklippt var jag, klippt lugg och såg ut som en dockjävel.
så min första tanke var att "Fan, finns gud så måste han hata mig". Jag visste väl redan då att jag skulle falla.
Sen var jag mitt fega gamla jag, precis som vanligt. Jag gick omkring och var allmänt kär.
Varenda sekund fick jag fjärilar i magen. Vi har sett The Grudge 2 på bio, och dagen efter åkte jag till min kusin
Jag gick på moln. kom hem och ett tag senare fick jag reda på att du skaffat flickvän, och där sjönk jag.
Men det gick över, jag försökte liksom att glömma. Jag var på en jävla massa killar under tiden
för att glömma, och för att se din reaktion. Tyvärr gick inget av det som jag ville.
Så höll det på, till och från, i stort sett hela tiden.
jag festade mycket, mest för att träffa killar och strula, inga känslor - bara strul.

Jag glömmer aldrig första gången du kysste mig.

Slutet av November tog det hela fart. Småskolk lite då och då
Snabbt sällskap och tystnad om det
13 december - efter luciavakan - vi åkte hem till dig, sov ett tag och bara var
och vad var jag? Lyckligast i hela världen.
24 December - den bästa dagen i mitt liv, jag som inte brukar gilla Julafton fick den bästa julen i världshistorien
det var då vi bestämde oss för att ta det seriöst.
men nu vet jag att klassförhållanden suger

Allt vi har varit med om, det känns som en evighet
och jag vill inte tillbaka till mitt gamla jag.
jag vill tillbaka till den jag var förra veckan - fast i den versionen jag vet att jag kan vara
men det funkar inte så.

Jag vill inte hitta någon annan
Jag vill nog ingenting längre
Jag blir bara äcklad
1år och 5 månader
och nu är jag fan ingenting.
Jag vill bara att det ska gå tillbaka till det vanliga
jag kan fan inte koppla det här
jag kan inte smälta, jag glömmer ibland - liksom somnar till
sen är jag tillbaka i verkligheten och jag vill fan inte vara det


Tror vi är tillbaka på samma ställe som i början
bara att nu har jag sagt vad jag känner för många gånger

jag känner mig så jävla patetisk
och ensam
Det finns inget Martin och Matilda längre
som om vi aldrig funnits.

Åt helvete med kärleken!



Kommentarer
Postat av: Martin

<3 kommer aldrig glömma våran tid även om den har varit stormig.

2009-05-21 @ 01:56:03
Postat av: Anonym

Gumman :/<3

2009-05-21 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0