idag om igår

skrivet den: 2009-05-26 klockan: 22:24:04 Random Kommentarer (3)
15 dagar till studenten
HIGH FIVE!

Igår vid två tiden, tror jag, gick jag hem till Elin och Elvis.
Elin fixade kaffe och bullar, så tog vi med oss två filtar och gick och satte oss bland en jävla massa högt gräs och maskrosor. så satt vi där och åt bullar, pimplade kaffe och rökte ett tag.
Senare gick vi in, stekte hamburgare och så kom Andreas hem också.
Jag tittade när Elin spelade CS ett litet tag, sen åkte vi ut med bilen.
till lägenheten som dom flyttar till i slutet av veckan, och upp till Viberga för dricka och Brejk.

Tillbaka till ursprungspunkten för att hämta verktygslåda och lite krimskrams
sen jävlar begav vi oss ut på en roadtrip, meningen var att vi skulle se om Elvis ville bada
men vi kom liksom aldrig fram till nån sjö, fick nått ryck och svängde in på en skogsväg.
och efter det mina vänner, så såg vi bara skog i ca 2 timmar kanske. ingen tidsuppfattning.
Tillslut så kom jag på idén att ta ett kort med mobilen bara för att se vart vi var någonstans
och chockad blev jag, för fan, vi hade hamnat i Igelfors...

I alla fall, vi började väl åka vid 6 och jag var hemma igen halv nio
härlig dag. tack så mycket :D

Kommentarer
Postat av: Fani

amen gud jag är ju störd. jag trodde vi tog studenten nästa fredag, men studentveckan börjar ju på onsdag så det vore ju lite knas isf x| haha, dumass man är ibland! puss

2009-05-27 @ 15:26:56
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Daniella

Sv : Tack så mycket gumman . Jag glömde med att jag fyllde idag först ! ;D haha Moget det är då ! ;P Ses i morgon . Pussar

2009-05-28 @ 17:20:46
URL: http://evadaniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jääädra roligt ! :D <3 love u !

2009-05-28 @ 23:56:20
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0