It's a wild world, And from now, I love it

skrivet den: 2009-05-28 klockan: 19:56:20 Random Kommentarer (0)
Känner att det är rätt så segt med inlägg
och så kommer det väl kanske hålla på ett litet tag
nästa vecka drar studentveckan igång, så som man har haft ångest och längtat efter den
sen tar jag studenten den 11e

Lämnade in datorn idag, så är tillbaka på pappas
ska nog funka, men är ju inte lika van som på min egen
aja, får kanske tillbaka den den tolfte

jag mår bra, i fall någon undrar
Studenten ska få ta musten ur mig
jag vill ha ett jobb
och sen vill jag åka till USA
puss på det
nu ska jag älta att jag inte kan titta på six feet under tills jag somnar
och att min dvdspelare är halvtrasig
och att jag har ont i magen
Föresten, jag var och tränade förut
det gick, inget vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0