28/11-09

skrivet den: 2009-11-28 klockan: 19:46:28 Random Kommentarer (1)
Igår blev det raggarvarv i Tjällmo - Idag blir det bowling
har även städat mitt rum idag, fränt att se golvet!
Jag har packat massa till Egypten, så snart är jag färdig med den skiten
Nu ska jag duscha och vakna till
Kanske kräva lite koffeinintag, vill inte vara lika trött som igår
Måste nog leta upp en putsduk också, så jag kan tvinga nån stackare att putsa rutorna i min bil
för just nu har det agerat klotterplant åt precis allt
Det finns bland annat låttexter, elefanter och kukgubbar på mina kära rutor
helt ok, men snart ser jag inte ut längre.

Slut på svammel, ska svepa colan och skutta ner i duschen
Jag är frän


15 år

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, länkade dig på mig blogg! hoppas det är okej, :) om inte, säg till! / Sofie

2009-11-28 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0