8/11-09 - Tack för helgen

skrivet den: 2009-11-09 klockan: 00:24:22 Random Kommentarer (2)
Helgen har varit trevlig. har (surprise) varit i världsmetropolen Tjällmo
I fredags åkte jag och Ullis till Jonny där det var kaffekväll
efter ett tag åkte Jessica och Tomas hem och kvar var Jag, Ullis, Jonny och Tobias.
Grabbarna började möblera om, det slutade rätt snart med brottningsmatch i sisodär en kvart
det avslutades med att Tobias sket ut Jonny... bildbevis finns

Jag åkte hem och stupade i säng tjugo i tre
lyckad kväll

I Lördags vaknade jag sent, följde med Niclas och Maria hem till Marias pappa där Lise-lotte befann sig och kapade håret av Maria medans jag och Niclas fajtades med Marias jätte söta lillebror Lucaz..
Senare på kvällen packade jag min kappsäck och begav mig tillbaka till Världsmetropolen och dumpade av mig själv hos Ullis.. vi åkte bil, runt runt runt. och Förbi Jonny ett par ggr, försökte komma på hur vi skulle kunna ta oss in och crasha deras grabbkväll med mysigt öldrickande.
Vi fann svar på denna svåra fråga när vi blev uppraggade av fulla traktorchaffisar och vi begav oss alltså hem till Jonathan. stannade i cirkus fem minuter, ungefär den tiden det tar att ta av och på sig skorna.
sen hamnade vi iaf hemma hos Jonny. huxflux och där stannade vi hela natten
slog ihop på en madrass hos Ullis klockan halv sex


Nu orkar jag inte skriva mer
vi kör på bilder istället ;D


Tobias och Jonny i fredags


Pelle söp ner mig


Ullis vann pris för seriösaste blicken den kvällen


Och på söndagar FÅR man äta i kiosken OCH åka till Borensberg och bunkra upp sig




Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha hööm, vet inte hur jag ska tolka detta. skyltdockor är ju hur jävla creapy som helst nåt sånt vill jag inte se ut som x) får ta och lägga ner det där med att posa i hattar alltså!

2009-11-10 @ 23:02:38
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Fani

naaw tack sötnos :D haha rolig första bilden var. förstår verkligen vad du menar med "bildbevis" där alltså, haha xD puss på dej!

2009-11-11 @ 03:10:23
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0