Ingen Ring

skrivet den: 2009-11-25 klockan: 21:24:41 Random Kommentarer (2)
Igår hände det, igår vad dagen med stort D, dagen jag aldrig trodde skulle inträffa
jag har sett det i mina drömmar, alltid trott att det bara skulle förbli en dröm
Men jag hade fel, jag erkänner, jag hade fel.

Igår hände det, det har jag redan sagt, men jag säger det igen!
Igår var dagen då Maria åkte i min bil, dagen då vi som vanligt lyssnar på min underbara skiva
dagen då Maria byter låt.. Allt är i sin vanliga ordning.. allt var som vanligt
Tills Maria bytte låt och i samma sekund ändrade sig, bytte bort låt 63 och med ens utbrast
"Nej, det där var väl ingen ring låten"
Jag blev nästan tårögd när min kära lilla Maria bytte tillbaka..
Vikingarnas Ingen Ring sprakade ur högtalarna, och jag vet, Maria tyckte om den
Jag har lyckats omvandla henne, jag har fått henne att tycka om min låt!
Igår hände det, dagen då Maria erkände att hon tycker Ingen Ring är "bra"!
Igår den 24 november 2009






Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha du är så söt. :D <3

2009-11-25 @ 21:29:27
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Fani

thanx again sweetness :) haha sööt teckning ju. ingen aning om vilken låt du snackar om though ;p pöss

2009-11-26 @ 02:29:28
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0