4/10 - 09 - Kanelbullens dag

skrivet den: 2009-10-04 klockan: 15:17:10 Random Kommentarer (0)
Den här helgen har handlat om sport
jag som är en sån sportfanatiker.. not
Men iallafall

I fredags åkte jag och Maria hem till Niklas för att kolla på Hockey
vi ändrade oss rätt fort och tittade på Boog och Elliot istället.

Och Igår, lördags, åkte jag och Ida till Tjällmo (surprise)
Parkerade bilen hos Ullis och drog med henne över vägen för att titta på fotboll
det började spöregna och var svinkallt
men jag härdade ut och tittade på en helg fotbollsmatch
Som tyvärr slutade med förlust för Tjällmo (2-0)
(flikar in med att det var rätt värdelöst eftersom att jävla Strålsnäs ligger sist)

Senare åkte vi till Jonny och tittade när han och Björn byggde
jag fick nästan hjälpa till
så åkte vi till Bbg och köpte godis
Tillbaka hem till Jonny där vi spelade poker
som jag förövrigt suger på, så jag tröttnade rätt så fort

Sen åkte vi och hämtade Robin och Robin E
sen hämtade vi Macke och hamnade fan i Tybble, och I Bbg
och sen åkte vi hem
skum kväll. mkt skum kväll




Och idag är det kanelbullens dag
ska nog påminna mamma om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0