5/10-09

skrivet den: 2009-10-05 klockan: 22:10:05 Random Kommentarer (1)
Igår tittade jag och Ida i gamla skolkataloger
Så himla roligt och alla är så söta
(behöver kanske inte nämna att det inte var mina kataloger)
Ida pekade - och jag sa vem det var på bilden
Lite svårt ibland eftersom jag tappar namn när folk pressar mig :p


Idag har varit en vanlig dag
gick upp för sen, köpte kaffe på pressbyrån och kom försent
men idag blev vi utskällda, men Maria tog ton
åkte hem och snurrade lite
hem till Niklas
sen har jag varit hemma hela kvällen
Bakat eftersom att jag fyller år på onsdag


Nu ska jag se på film eller nått
nån av min nya serieboxar kanske åker i dvdn



Och Maria
du vet att allt kommer bli bra
det blir det alltid
Gör ingenting du kommer ångra
Jag finns vid din sida när som helst


Kommentarer
Postat av: Fani

jättesöt bild och grattis i förskott :D puss!

2009-10-06 @ 20:45:15
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0