Att vara eller inte vara.

skrivet den: 2009-10-24 klockan: 03:25:15 Random Kommentarer (2)
Måste bara slänga iväg ett inlägg och berätta om din sjukt dåliga stil
Ingen idé att ta det face to face eftersom jag vet att du inte lyssnar för fem öre.
Du har en jävla tendens till att alltid byta samtalsämne så det handlar om dig
När jag behövde stöd fanns du inte där för mig
I viktiga samtal är du likgiltlig och det känns riktigt kallt att tänka på dig just nu.

Nu vet jag i alla fall vad som betyder
och det är tydligen inte jag.


Tack för alla som verkligen finns när jag behöver prata
och ett extra tack till Maria som jag känt kortast tid
men som ändå alltid ställer upp utan tvekan
Du är underbar kvinna!
och du ska veta att jag alltid gör detsamma för dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du, hör av dig någon dag om du vill, om du inte har allt för mycket för dig om dagarna. :) kramar Elin

2009-10-24 @ 05:30:51
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart som sjutton att jag alltid ställer upp! :) <3

2009-10-25 @ 20:10:24
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0