Matilda

skrivet den: 2009-10-22 klockan: 20:12:57 Kommentarer (1)
Jag lovar att aldrig vara gnällig, att aldrig klaga eller vara sur
Jag lovar att alltid vara trevlig mot dina vänner, alltid visa min bästa sida och alltid le
Jag lovar att äta mat som tilldelas mig, utan att grina illa även om det är någonting jag inte tycker om
Inte kommentera onödiga saker och alltid visa dig respekt
Inte vara onödigt påträngande och klängig, jag ska alltid ge dig det utrymme du ber om och alltid ge dig spelrum
Bara DU lovar mig en sak, att bara vara min, och att ta mig för den jag är


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag finns här för dig dygnet runt varje dag! <3

2009-10-22 @ 22:08:17
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0