30/9 -09

skrivet den: 2009-09-30 klockan: 23:56:54 Random Kommentarer (0)
Tack för ännu en jävligt rolig dag
man skattar alltid lika mycket när man är i närheten av er :)

Åkte in till stan med Niklas, Stefan och Maria efter våran Giraffkurs
Stefan skulle tatuera sig, men vi andra orkade inte sitta där och vänta
så vi har fulat omkring på stan typ hela dagen
Jag tappar fan tiduppfattningen när jag skrattar så mycket
har tillexempel suttit i Alkisparken och testat olika inställningar på mobilkameror

i morgon ska vi åka in till stan tidigt som fan för att hoppas på att komma med bussen till Stockholm
Så egentligen borde jag försöka knocka kudden nu
men, jag kan inte. ska, snart, tror jag!

Tack igen för en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0