Och fortfarande kändes det som ett knivhugg i magen

skrivet den: 2009-09-17 klockan: 19:07:44 Random Kommentarer (2)

Måste skriva av mig.
eftersom att personen i fråga inte läser i varje fall..

Det känns fruktansvärt roligt att du, efter så många månader, går tillbaka till att jag gjort dåligt
utan att tänka över, att det kanske är någonting jag ångrar.
Du förstår nog inte att det är någonting som fått mig må dåligt
och att jag, som nu är en gladare människa, inte beter mig på samma sätt
Att du anser att jag är den som enbart betett mig illa
Men värst av allt är
Att jag mår bra nu
men allt du kommer ihåg, efter så lång tid, är det som varit dåligt
Att du inte kan blicka tillbaka på roliga tider med mig

Tack så mycket
Tack.


Kommentarer
Postat av: Maria

:/

2009-09-18 @ 20:08:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Felice

har läst det jag tror du syftar på, och.. de va ju verkligen inte moget sagt. du gör helt rätt i att reagera, men ta inte åt dig :) <3

2009-09-20 @ 20:52:43
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0