12 Augusti

skrivet den: 2010-08-12 klockan: 19:22:21 Random Kommentarer (2)
Mitt nya favorituttryck
(alternativt favorittänk, vet inte om jag någonsin har sagt det faktiskt)
är "Jag är så trött så jag fan går baklänges"
Vad jag menar med det är fruktansvärt oklart
jag är för trött för att orka spekulera i det hela
Men det känns fint i stämbanden
(Alternativt i hjärnan, beroende på om jag använt uttrycket eller inte)
Kan ju även vara så att jag bara tror att det låter bra
och om jag skulle säga det högt skulle hela uttrycket bara rasa samman
Tror inte det är värt att prova
Jag svär dyrt och vad man nu säger,
att jag aldrig någonsin ska låta detta uttryck passera mina läppar

Det var någonting jag var tillräckligt trött för att orka spekulera i typ, igår
Har dock glömt bort vad det var,
säkerligen något fruktansvärt viktigt för att rädda mänskligheten
eller så var det inte det.

Nu ska jag fokusera på att orka duscha och sen äta/somna i maten
I morgon får vi besök av självaste Ikea gubben
han ägde tydligen cira 20% av Stadium, för den som undrar








Kommentarer
Postat av: Sofie, mamma till Felicia

Bryggkaffe is the shit. ;)

2010-08-14 @ 15:11:06
URL: http://feliciasmammas.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-19 @ 00:20:26
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0