Den är här igen...

skrivet den: 2010-02-04 klockan: 12:43:49 Random Kommentarer (1)
...Den svenska sommaren

Eller inte ett dugg om jag ska vara ärlig
nån som gick på den lätta eller?
Det är ju för fan svinmycket snö ute,
gick ni på den, då är ni dåliga

känns som väderguden har samlat på sig all snö som skulle ha kommit alla vintrar när det varit barmark
och bara väntat på att få rätt feeling till att slänga ner all.
Och nu har han fått den känslan
Pang poff
"Här era jävlar, här har ni all snö ni har gnällt om att få i alla dessa år
Moahahahah, är ni nöjda nu va?! Nae dåså, gör det bättre själva, jag säger upp mig"

Typ nått sånt tror jag
Måste vara så, det enda trovärdiga
Men, borde vi inte samla ihop all snö
och skeppa den till polerna istället
så slipper isbjörnarna och pingvinerna klaga över att dom måste simma
Tycker svenskarna är lite ego som har kvar snön fast dom inte gillar den


Så nae, nu tycker jag vi startar expedition
"Egosvenskar, nu skeppar vi snön till polerna"

Låter bra va?
Hej svejs!





Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag gillar idén om att skeppa iväg snön! :D

2010-02-04 @ 18:42:47
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0