Det går bra nu kompis, det går bra nu

skrivet den: 2010-02-09 klockan: 19:20:40 Random Kommentarer (0)
Idag ringde "okänt" nummer till mig
Det var ett företag (till) som ville erbjuda mig en arbetsintervju
Sound nice tänkte jag och tackade så mycket
så på torsdag har jag en arbetsintervju, och på fredag har jag en till...

Tycker det är kul att jag inte fått en enda arbetsintervju på åtta månader
och helt plötsligt får jag två på två dagar
Fina fisken
företaget som ringde idag skulle innebära sena jobbdagar
men what the heck, jag gör ju ändå ingenting på vardagarna
(eller jävlar, jag tränar ju... men får la lära mig att träna dagtid)

Nu ska jag äta ägg, lika bra när mamma är villig att koka äggen
För det är jag sämre än sämst på... ILLA!
till det blir det te och halv åtta hos mig


jag saknar att vara lika smal som när jag var 16
jag ska tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0