Du ska inte tro det blir sommar,

skrivet den: 2010-02-15 klockan: 14:03:54 Random Kommentarer (1)
Haha, ja jösses, somnade om lyckades jag allt med
och har fram tills nu drömt om någon slags Robinsson liknande tävling
Helt galet, jag ringde till Sofia och grät och sa att jag bara hade ätit ris,
medans hon berättade att hon hamnat någon annan stans ett bra tag men nu va hon hemma och fick dricka sin nyttiga dricka till frukost....


Det spelade visst ingen roll att pappa kom och dyngbankade godmorgon på min dörr vid tolv
och jag som vanligt säger att "nae då, jag var vaken"
så fort han gick ut igen så somnade jag om..
nu måste jag gå upp, annars somnar jag säkert igen, och jag är hungrig


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, Fint dröm eller nått : p

2010-02-16 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0