Här är dom höga bokstäverna

skrivet den: 2010-02-12 klockan: 17:47:59 Random Kommentarer (2)
Jag inser att det värsta av det värsta har hänt!!!
Har känt länge att någonting är på tok
Att någonting inte står riktigt rätt till.
Har funderat på det fram och tillbaka ett tag
Legat vaken på nätterna och spånat
Men nu vet jag läget...

Min blogg är omringad av analfabeter
det är därför jag inte får några som helst kommentarer
det är ingen som kan varken läsa eller skriva
stackare, jag borde göra om det här till någon slags bilderboks inspirerad blogg
massa bilder och likt småbarnens teckningar, kan ni väl iaf klottra ihop några slags bokstäver i kommentarsrutan
man trycker bara på det långa ordet med understrykningen under dom höga bokstäverna
Easy Peasy för en annan, men jag kan ju båda skriva och läsa

Men jag älskar er för att ni iaf kämpar med att förstå vad jag skriver
Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Zanna

Jag kan iaf stava, läsa och skriva!! O nu gör jag ett avtryck på din blogg. BRA VA?!?! ;)

2010-02-14 @ 11:25:39
URL: http://zazzabarills.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kommenterar ibland. :D

2010-02-15 @ 01:44:30
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0