I'm gonna find a way to make it

skrivet den: 2010-02-28 klockan: 11:26:29 Random Kommentarer (1)
Sista morgonen jag slipper bli väckt av klockan
och jag vaknar klockan tio, taskigt
Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Nae vars, nu ska jag inte låtsas vara sådär inte.
Jag har sovit med öronproppar för att det droppar vatten utanför
Men öronproppar är inte skönt, så jag har vaknat en massa gånger hela natten
och jag tror fan jag somnade sittandes när jag letade efter dom gula jävla propparna.

Har som vanligt drömt en jävla massa skeva drömmar
jag hade tydligen bestämt mig för att åka snowboard nånstans
(troligt liksom)
och så kom jag inte ihåg hur man åkte i liften så jag höll i mig med händerna och åkte med
Sen var det dags att ge sig ut i "backen" som egentligen bara var en vattenrutchkana
och det var först då jag kom på att jag inte kunde åka
så kom mamma och åkte om mig i en pulka och jag tyckte det var fusk för pulka är lätt att åka
(tror jag egentligen menade skidor, men det blev pulka för att göra allt mer psyk)

Nu är jag som sagt vaken, och nu när jag tänker tillbaka så kanske det är bra
Ska upp och dricka te
Och i morgon börjar jag klockan åtta
och jag har hört att det ska komma in en snöstorm till i morgon
bra start på jobbveckan

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till jobbet du verkar fått dig ! =)

2010-02-28 @ 17:14:46
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0