I'm proud to be (an american)

skrivet den: 2010-02-18 klockan: 13:47:45 Random Kommentarer (4)
Då var jag tillbaka med goda nyheter, som lovat
den 1 mars påbörjar jag praktik på stadium solutions där jag sökte jobb.
Tjänsten blev tillsatt av en intern fram till 15 maj,
och efterdet har jag chansen att ta över om jag gör bra ifrån mig..
Blir isåfall en tillsvidare tjänst på heltid, snacka om att jag är helnöjd över mig själv

Men vi kan ju inte bara vara positiva
Min mage är så pass elak mot mig så att jag avbokade träningen ikväll
Hej ångest, du är inte välkommen men nu är du här endå!
Hatar när min mage strular, och på köpet så mår jag illa mest hela tiden

Nu ska jag inte gnälla mer
hoppas iallafall att ni glädjs åt mina goda nyheter
det gör nämligen jag
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS!

2010-02-18 @ 15:59:13
Postat av: Elin Olofsson

vad roligt !:) Lycka till!!Stadium i stan, eller maxihuset ? ^^ höhö pusspådig, krya på dig din mage!

2010-02-18 @ 16:00:10
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis! :D

2010-02-18 @ 18:41:46
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hehe jofyfan det va jobbit att sitta där :O tur som vare ju bara 4 månader sen , men det va ju ändå saker man hande glömt o inte komihåg o sånt. haha och joo dom ställer ju massa fråger o lixom dumförklarar sig xD men ah de gick bättre än väntat , men ville bara att min fråga "stund" skulle vara över xD

2010-02-18 @ 21:45:04
URL: http://ruttenskruv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0