Tiden går fort när... man är arbetslös

skrivet den: 2010-02-04 klockan: 22:55:10 Random Kommentarer (0)
Känns som om jag kommer få dras med en redig träningsvärk i morgon
men det är det värt, härlig träning idag - gick därifrån med spaghettiben
så det ska va...

I morgon har jag planer på att åka in till stan
men hoppar nog det.
Tänkte även köra ett eller flera besök i Tjällmo i helgen
har ju inte varit där sen förrförra helgen, Herrejösses
inte konstigt att jag är rastlös these days.

Nu då, antingen blire Sherlock Holmes eller boken jag började läsa igår
tror mest på att läsa, så blir jag ännu tröttare och somnar tidigt
så är det snart fredag igen..


Föresten så drog Ullis upp en idé om att bli lastbilschaffis förut
låter lockande, ska klura mer på det.

Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0