When you're a vampire, life smells good

skrivet den: 2010-02-26 klockan: 11:03:35 Random Kommentarer (0)
Inatt har jag drömt en komisk dröm
Jag kommer inte riktigt ihåg hur det hela började.
Men det var iaf med en vampyr, som gjorde en annan till vampyr
och så höll det på, enbart för att någonting hände så att alla höll på att dö
och att göra dom till vampyrer skulle rädda dom, eftersom man har evigt liv då.

I slutet, precis innan jag vaknade
blev X uppspättad för att bli vampyr, men någonting gick fel och X höll på att dö
Sen försvann allt, jag tror troligtvis att X klarade sig med nöd och näppe
och jag vet att jag grät när jag vaknade

Puss på psykade drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0