Alldeles för lojal

skrivet den: 2010-03-30 klockan: 22:27:30 Random Kommentarer (0)
Bra jobbat LHC
Det gillas starkt.
Bra dag idag
Gårdagen ligger bakom mig, snart även dagens dag
ska bara skriva av mig innan jag glömt vad jag gjort
Rensat plotter, stått och tryckt i ett hörn och tryck. mohaha
Gjort en miljon korrekturer som egentligen inte va så många.
Skrattat så magen fått synliga magrutor, ätit semla och smulat florsocker i hela sängen
tittat på fem minuter av "a christmas carol" innan jag dog av läskighet.
Fått hem en tröja som jag bosatt mig i
och... Hittat världens lägenhet som jag nog ringer och gör intresseanmälan på i morgon
Känn ingen press kusin vitamin, men i Juli ska du ha lön för då bosätter jag mig någon annanstans


I morgon trodde jag att det var torsdag
men aj, så fel man kan ha
bara onsdag för sjutton gubbar.

Jag saknar dig, har sagt det förr och jag säger det igen
Vet inte varför, faktiskt inte ens litegrann
men jag saknar dig i vilket fall
och av den anledningen ler mitt psyke inte lika mycket som vanligt
tackar för mig.


FYFAN VAD TRÅKIGT INLÄGG!
GODNATT!

älskling vi ska alla en gång dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0