Anna hade en vän med en bil

skrivet den: 2010-03-17 klockan: 22:20:56 Random Kommentarer (0)
Om man skulle ta och göra nått vettigt, Ne, jag bloggar istället
Kändes som det va igår men tydligen inte.

Jag jobbar och står i och dagarna räcker inte riktigt till, men vad gör väl det för jag är glad ändå
Träna kommer jag inte ihåg när jag gjorde sist, men det får bli ett varv i morgon och jag hoppas på att få ta i för att trötta ut mig..

Har haft ont i armen ett par dagar och insåg efter ett tag att det säkert har att göra med min fina vurpa jag drog till med på brädan i FREDAGS! Kan inte förstå att det kan stråla i en armfan så länge, men det är över nu.
och det är väl en jädra tur för jag började dagen med att klockan åtta börja packa upp två pall med ryggsäckar
en jävla tunga kilo per kartong kan jag lova och tillslut visade sig att jag packat upp hela 1000 ryggor. Strongt gjort för mig med taniga nästintill obefintliga armmusker. har alla mina muskler i benen för tillfället känner jag..

Nu borde jag egentligen ha satt iPoden på laddningför ett par timmar sen, så jag slipper upprepa missödet att försöka starta den stendöd i morgon om det behövs.. idag har jag fått nöja mig med att lyssna på P3, lyckades glömma min telefon hemma och har alltså varit handikappad hela dagen lång..

Usch, nu känner jag att jag bara rabblar massa skit, och det är så sant, så sant. Bäst jag lägger ner medans jag kan.
Godnatt och så vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0