Det snurrar i min skalle

skrivet den: 2010-03-19 klockan: 21:07:53 Random Kommentarer (1)
Tråk Fredag, Tråk Människor, Tråk Pengar, Tråk Fredag, Tråk Fredag, TRÅK FREDAG!!
Så har det låtit i mitt huvud enda sen jag kom hem i eftermiddags

Man kan ju undra vad alla människor jag kallar vänner gör just nu
sitter fast i pojkvänner, sover, dreglar.
Eller, kanske har nån till och med flytt utomlands
Vem Vet? Inte jag i alla fall.

Det enda jag vet är problem
Vem som gjort si, och vem som inte gjort så.
Gnäll, Gnäll, Gnäll
eller total tystnad
And frankly my dear, I don't give a fuck
Problem kan jag lätt skaffa mig själv om jag vill ha sånt
men väljer att avstå, och då även från era
sålänge det inte väger jämt med normala konversationer, kafferep och syjuntor.
Men säger det, en gång för alla.
Bollplank för era problem får ni hitta någon annanstans
Eller, en annan fin sak vore ju att ta tag i skiten istället för att gnälla
Går alltid att göra någonting åt saker och ting
Prova


Och ja, det där var mina aggressioner
ta det av det, det var min tur att gnälla
Och nu har jag gnällt färdigt




Kommentarer
Postat av: Maria

Testa med att säga till personen/personerna i fråga vad du tycker istället för att skriva det på din blogg. Det är ju också en lösning.

2010-03-20 @ 21:18:34
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0