gråt inte älskling vad vore jag om du inte fanns

skrivet den: 2010-03-24 klockan: 22:51:33 Random Kommentarer (0)
I morgon är det våffeldagen
men det bryr inte jag mig om, för våfflor smakar värre än pannkakor
over and out, byt samtalsämne tack

Mina händer är helt trasiga och jätte fula
det blir tydligen så av att rensa plotter varje dag i en vecka
Jag vill ha tillbaka min dator, tack
så jag kan få göra nått annat än rensa, rensa, rensa
och idag var kaffet jätte äckligt, så jag har slängt tre koppar
och kört nått slags substitut med jordgubbste...
så snälla, snälla kaffemaskin
ge mig gott kaffe i morgon annars somnar jag...

Har peppat pengar i morgon, men kom på mig själv med att inse att dom nog kommer på fredag
tråkigt läge helt enkelt.

Och nej, har ingenting vettigt att skriva
bäst jag låter bli idag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0