I can make your bedrock

skrivet den: 2010-03-01 klockan: 19:36:34 Random Kommentarer (1)
Igår bestämde jag mig för att möblera om mitt fejja, så jag tog helt enkelt bort min piercing
nu pryder den insidan av mitt badrumsskåp.

Idag har jag kört premiären på min nuvarande praktik, kommande fasta anställning.
för Yes, i mitten av Maj är det jag som är anställd.
Blev tilldelad arbetströjor i storlek 34 och 36 idag
och en "blupp" så jag kan ta mig in överallt
eller, borde kunna, för så klart så har min redan blivit knasig
bara hoppas att grindarna är öppna i morgon bitti när jag kommer annar blir det struligt

nu ska jag ner och slänga mig i soffan och se hur lång tid det tar innan jag somnar
Bye


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du får fortsätta sen. :D

2010-03-03 @ 00:04:27
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0