I know someday it will all turn round

skrivet den: 2010-03-29 klockan: 22:07:46 Random Kommentarer (0)
Måndag = BAD DAY
Vaknade i morse med pissont i örat
Åkte iväg till jobb och mått bajs hela dagen,
måste ringa läkar'n nån gång och övertyga om att jag lider av blodtrycksfall.
Blivit retat för mitt älskade LHC
Dött över att biljetterna till matchen i morgon är megaslut
Rensat plotter så nacken försökt skiljas från mig
och som grädden av moset fick jag nöjet att rensa värsta miniplottret som jag knappt ens såg
Kanske borde kolla upp synen, igen.

Seriöst, klagoinlägg till tusen så nu byter vi riktning
för att muntra upp mig själv lite drog jag till ingelsta när jag slutade och köpte en ny jacka
åkte hem och drog till medley och körde helslut på min kropp
känns att jag inte tränat på länge, måste hålla igång nu för fan vad trist det är att komma igång när man hållt upp

I morgon släpps nya biljetter till matchen.
klockan två, och jag kan inte ta mig dit för att köpa en
inte fan har jag canal+ heller, så, min dag suger bajs

Hoppas ändå på vinst i morgon av hela mitt hjärta
och kommer tillämpa mina underbara gudskunskaper hela dagen i morgon
I know how you work homeboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0