Let's sleeeeeeeep

skrivet den: 2010-03-02 klockan: 19:17:12 Random Kommentarer (1)
Dagen till ära har jag hoppat omkring i min arbetströja och seriöst gjort mer saker än jag gjort på hela året,
seriöst alltså.
Började dagen med att sura över att min "Blupp" inte fungerade
fick knacka mig in på jobbet då ingen svarade i telefonen
gick och fick en ny blupp då den gamla tydligen var paj
Sen har jag spenderat förmiddagen nere vid tryckpressarna
Lite mer av dagen med att göra utskrifter
Postat grunkor och KÖRT HANDTRUCK!

Blev överlycklig när jag fick sms om att mitt junkyard paket kommit
så vi fem när jag slutade jobba åkte jag direkt till Ica
Nu är jag glad och vill åka skidor ÄNNU mer än innan

Nu är det dags att blåsa håret, dricka te, se på TV och stendäcka
ja just ja, jag ska ju äta semla utan mandelmassa också
Hoppas den här överdrivna tröttheten släpper snart
DAMN!



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh men gud tack så jättemycket! vad söt du är:D blir superglad!

2010-03-05 @ 18:51:53
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0