So happy together

skrivet den: 2010-03-21 klockan: 18:55:20 Random Kommentarer (1)
Igår tjatade jag sönder mitt huvud om att jag ville ut och dansa och dricka öl
Emblan kom hit när jag va mitt uppe i mitt storstädande och sen lekte vi hela kvällen.
Enda fram tills Ullis skickade sms och sa att vi skulle bowla
så då tog jag med mig Emblan upp på mitt rum,
satte igång Manboy så dansade vi loss medans jag sminkade mig och hon sjöng

Fötterna bar mig till O'learys där jag mötte upp diverse Tjällmobor
vi bowlade och jag kom tvåa, sen drog vi en runda till stan
för jag är bäst på att övertala folk till saker så dom tror att dom vill
förutom Ullis som varför nykter för att falla för mig
(tur det eftersom hon körde)
Vi hamnade iallafall i kön till Hugo utan jackor för det tyckte Fröken Carlsson var onödigt
ångrade mig bittert efter 40 minuters köande och nada blod i händerna
Vi kom in vid kvar över ett,  drack öl, dansade, skrattade åt folk
Jag blev knockad och var dödligt nära på att nita en kille men höll mig i skinnet

Sen drog vi oss vidare mot Max, sen hem och stendog i sängen runt fyra
LYCKAD helg vill jag lova
och jag tackar gudarna för min övertalningsförmåga som jag tänker köra fler gånger
När jag fått pengar igen, då jävlar.
Då tänker jag till och med klä upp mer än i städkläder

Happy life



Fula miner är det vi är bäst på :P





Kommentarer
Postat av: Maria

(tur det eftersom hon körde) Ja det kan jag nog hålla med om. :D

2010-03-22 @ 01:42:11
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0