Yeah You're going down

skrivet den: 2010-03-31 klockan: 22:19:55 Random Kommentarer (2)
I morgon är det hockey som gäller
Tyvärr kunde inte Maria följa med men, jag får överleva ändå
Jag är glad iaf, fast Maria... hade varit super duper mycket gladare om du inte lämnade mig ensam med grabbsen

Nu är jag egentligen trött, men mitt nytvättade schampooluktande hår droppar
och jag tänker kolla på Robin Hood innan jag somnar, söt film så jag nästan dör

Idag gjorde kusin och jag våran första intresseanmälan på lägenhet
förhoppningsvis blir det en till i morgon, IT'S ON

I'm Happy somwhere in between.

Kommentarer
Postat av: Klara

IT'S SO ON!!!!!

2010-04-01 @ 00:00:02
URL: http://klaramirandalundgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Förlåt, men du skulle ju ringa mig på din rast igår så du kunde få förståelse för varför jag inte hade råd. :O

2010-04-01 @ 19:04:12
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0