Dekadans, Dekadans

skrivet den: 2010-11-30 klockan: 19:02:51 Random Kommentarer (0)
Och dekadensen e hård, alla mina vänner har gett upp sömn.
Och dekadens e så svårt, och jag har aldrig fångat en enda dröm.
Och jag står framför spegeln, jag vill förändra allt och allt som jag ser i den.
Du har vart ute i världen i flera år, när jag stanna på mitt rum och såg dagarna gå.


Idag vill jag inte leva speciellt mycket
Jag vill röka och glömma min ångest för ett tag
"je ne regrette rien", Jag ångrar ingenting
Men fan vad jobbigt det här är
Jag vill gräva ner mig i snön och sova där ett tag
Godnatt min skatt
Jag önskar att jag fanns på riktigt.

Nu letar jag upp min specialfunlight saft
och glömmer på bästa sättet jag förmår

Försvinn inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0