I love weekends

skrivet den: 2011-08-20 klockan: 16:25:01 6 It's Saturday Kommentarer (1)




Trött och förkyld
Igår kom mamma och pappa och hämtade mig i stan
Åkte till Fimpen, åt mat och gick över till Ida
Blev totalcharmad av sötaste Vilda, åt melon och halvglodde på KungFu panda2
Vid nio åkte jag tillbaka till Peking och hämtade upp Mr Jättebebis på tågstationen
Enbart för att jag är världens snällaste ibland.
Körde hem honom till Fimpen och åkte hem till Maria
Drack cola, såg på film blev charmad av Cewin
Efter ett par slöa timmar i soffan med snack och urkass film på kanal 9
kom lite fulla killar dit och sluddrade till klockan fyra
Var hemma halv fem och somnade nog i samma sekund jag la huvudet på kudden

Idag är det dags att åka hem igen
Ska köra en übersnabb städning, duscha och försöka se mänsklig ut
någongång kommer Maria när hennes barnvakt har hittat rätt
Då blir det alkohol och har ingen aning om hur kvällen slutar

Puss & Kyss


Kommentarer
Postat av: Maria K

Den kunde nog ha slutat roligare. :)

2011-08-21 @ 01:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0