Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

skrivet den: 2011-08-01 klockan: 20:51:15 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (0)
Att döda mig själv psykiskt, det är jag bra på

Tack kära du
för att du under en millisekund av mitt liv fick mig att känna att jag var någonting bra
För att du inom loppet av ett par allt för snabba ögonblick fick mig att tro på mig själv
Nu har jag tappat allt hopp om mig själv som människa
Jag hittar det säkert någondag
Men just nu kan jag bara lura alla andra än mig själv

Tack kära du
för att du slängde upp mig i luften
för att sen låta mig falla fritt, rakt ner i asfalten
Men jag hatar inte dig
Jag väljer självförakt och hatar mig själv för att jag gick på det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0