Välkommen

skrivet den: 2011-08-15 klockan: 21:52:22 Random Kommentarer (2)

Eftersom att folk är så sanslöst negativa så tänkte jag vara tvärtimot
Välkommen hösten, det här är vad jag älskar med dig..

 

Att man får använda strumpbyxor, halsdukar, mössor och stövlar
Elitseriepremiären som får mig att bubbla av glädje
Alla tända ljus och färgerna på löven
Att det helt plötsligt är helt ok att krypa ner i soffan med en filt
Mörka kvällar så man vet när man borde vara trött
Att fjärilar och andra ovälkommna kryp försvinner
Om man hade någon att sova brevid
så skulle man kunna sova nära utan att vakna och känns sig som en vattenpöl
Min födelsedag, som visserligen är mindre att se fram emot för varje år
Att alla som inte har råd att fly landet blir lika inför-vintern bleka
Alla muggar med te man får dricka för att hålla sig varm
Man kan äntligen börja äta varma soppor utan att behöva duscha kallt efteråt
Man kan äntligen ha fönstrena stängda igen, allt blir mer ljudisolerat

 

Jag älskar dig hösten
Tack för att du alltid kommer tillbaka


Kommentarer
Postat av: Anna

svar: vad skönt o inte va ensam om o gilla hösten :):) älskar stickade tröjor och dom fina färgerna som blir i början av hösten :) kram!!

2011-08-15 @ 23:19:29
URL: http://annalunda.spotlife.se
Postat av: Maria K

Jag älskar också hösten, för det betyder snart snö. :D

2011-08-16 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0