En massa dar före dopparedan

skrivet den: 2011-12-18 klockan: 20:49:59 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Så var helgen över
Mamma och pappa kom och hämta mig efter jobbet i Fredags
Så ännu en hel helg har spenderats i soffan i Finspång
Och två hela nätter har spenderats i dödssängen som jag stoppat upp med trippla täcken

Igår kom snön (fytusan) och idag blev jag utbjuden i blasket för Pulkaåkning med Skrållan
Det var med skräckblandad förtjusning hon åkte utför de jättestora backarna (för en liten Skrålla iaf)

Sen när man tröttnar på pulkaåkning och gungan var för läskig
Kan man alltid sätta sig på marken och försöka äta upp snön

Och när man kommer in i värmen igen
Kan man alltid fortsätta att försöka äta upp saker
Sin Gudmors telefon tillexempelt

 

Nu ska jag gå och lägga mig
Jobbar fyra timmars övertid i veckan
Väl mött
Puss och Kyss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0