Lucia

skrivet den: 2011-12-13 klockan: 20:38:26 2 Ruby Tuesday Kommentarer (1)
Ida om 12 december:
Var det allt? ;)

Svar: Ja, Ida. Det var faktiskt allt :) Ibland behöver man inte säga mer än så :)



Dagen idag började med att jag fick springa till bussen, enbart för att se den åka iväg precis när jag nådde Söder Tull.. Fick strosa omkring ett tag tills den senare bussen kom. Kändes ändå helt Ok
Hamnade i tryckeriet idag, IFK Stocksund i hundra år. Dagens förstördes lite när Erik Saade - Populär spelades på musikhjälpen.. Men sen blev den mycket bättre när jag kom på den briljanta idéen att lyssna på Podcast med Filip och Fredrik

På torsdag kommer mamma och pappa hem från Egypten. Det ska bli skönt. himla tråkigt att inte kunna ringa när jag är påväg hem från jobbet. det är nämligen tiden på dagen jag alltid ringer mamma. Precis utanför gamla Olaipuben. Varje dag... Varför bryta en vana?

Nu ska jag slita mig ifrån Musikhjälpen och köra lite mage och sen ta en lång varmdusch
Puss & Kyss



 


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var så lite så! :)

2011-12-14 @ 10:43:39
URL: http://idawincent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0