I get by with a little help from my friends

skrivet den: 2011-01-02 klockan: 17:20:17 Random Kommentarer (1)
Hope you got your things together
Hope you are quite prepared to die
Looks like we're in for nasty weather
One eye is taken for an eye

Jag tog mitt förnuft till fånga och åkte till Tjällmo på nyår
Tackar gudarna för den supersmarta idén
Hade en jätte trevlig kväll med alkohol, salta pinnar, Ullis (plus mer folk såklart) och smällare
Och jag måste tillägga att jag inte tror att en enda av fyrverkerierna nådde himlen
Men dom är ganska fina på marknivå också faktiskt
Äsch, nog med lössnack, orkar inte
Lägger upp lite bilder också, sen ska jag dricka upp mitt halvkalla kaffe och göra soppa



Började kvällen hos Niclas med öl och existens


Sen drog vi vidare till Kim och Frida där Ullis spexade med en pinne i näsan


Jonny trodde att det var studentvecka


Tomas fick en nyårspuss på kinden och min klänning var visst förstor


Gustav och Ullis gjorde.... nått


Jag räcker i vanlig ordning ut tungan och Ullis är Rock'n'roll





Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir underbar

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2011-01-03 @ 10:01:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0